ПАМ'ЯТКА
1. Запис дати і виду
роботи розміщуй посередині робочого рядка.
2. Між роботами пропускай 4 клітинки.
3. Починай писати на другій повній клітинці зверху та від поля чи згину зошита.
4. Цифри пиши висотою в одну клітинку (за правилом).
5. Літери пиши каліграфічно. Малі літери пиши в 1-2 класах висотою в одну
клітинку, а в 3-4 класах - 2/3 клітинки.
6. Великі літери пиши заввишки в півтори клітинки.
7. Кожну цифру, знак і літеру записуй в окремій клітинці.
8. Математичні вирази пиши в рядку або в стовпчик. Між стовпчиками прикладів,
рівнянь пропускай 3 клітинки.
9. Не виходь за межі рядка.
10. Виправлення роби ручкою.
11. Щоб виправити помилку, закресли неправильно написану літеру чи цифру
навскіс (справа наліво) і зверху напиши потрібну.
12. Виконуй роботу над помилками.
Пам'ятай
!
Після чисел
найменування пиши скорочено.
Без крапки:
Крапку став після скороченого
найменування грошової одиниці:25 грн., 30 к.
Назви предметів біля цифри записуй
скорочено, за правила ми скорочень: 40 в, (відер), 10 ябл. (яблук), 6 ящ. (
ящиків)
У відповіді до задачі назви предметів
пиши повністю (крім загальноприйнятих скорочень)
Наприклад : Відповідь: 5 слив. Відповідь: 7 дм
Одиниці швидкості:
Одиниці площі:
ПАМ'ЯТКА
2. Дату пишу словами.
3. Починаю роботу з першого рядка.
4. Пишу так, щоб виділявся абзац.
5. Нове речення починаю писати з великої букви.
6. В кінці речення ставлю крапку.
7. Слідкую за нахилом букв і їхньою висотою (
8. Правильно переношу слова.
9. Регулярно виконую роботу над помилками.
10. Закреслюю тільки ручкою:
11. Слідкую за інтервалами між словами.
12. Дописую рядок до кінця.
13. Не починаю новий вид роботи на 2-х, 3-х останніх рядках сторінки. 14. Пишу каліграфічно, охайно, грамотно.
Як
надовго запам’ятати навчальний матеріал?
Поради для учнів
- Виділяй,
співвіднось і групуй матеріал – хто добре усвідомлює, той добре
запам’ятовує і довго пам’ятає.
- Якщо
отримав завдання у вівторок, а відповідати потрібно в п’ятницю, не чекай
четверга – вивчи одразу, а напередодні тільки повтори.
- Завчай
і повторюй невеличкі шматки ще доти, як матеріал почав забуватися.
- Коли
вчиш, записуй, малюй схеми, діаграми, таблиці - наочність краще
запам’ятовується.
- Якомога
швидше, не чекаючи повного заучування, намагайся відтворити матеріал,
закривши книгу.
- Після
математики – вчи читання, після української мови – інші предмети: память
любить різноманітність.
Уява покращує пам’ять
Або як запам’ятати найбільше
- Усе,
що хочеш пам’ятати, - уявляй! (Не уявляю – не пам’ятаю)
- Май
на увазі: усе, що побачив, відчув, почув, - уже запам’яталось.
- Легко
пригадується тільки те, що уявив.
- Не
думай словами – думай образами.
Як вивчити вірш напам’ять
1. Уважно двічі-тричі прочитай увесь вірш.
2. Обміркуй зміст твору, умовно розділи його на смислові частини.
3.У кожній такій частині правильно визнач інтонацію, з якою будеш читати,
розстав логічні наголоси, визнач паузи та темп читання.
4. Навчися читати вголос, дотримуючись цих вимог, спочатку кожну частину, а
відтак увесь вірш.
5.Тепер без допомоги підручника спробуй пригадати вірш, повтори кожну
частину по пам'яті.
6. Візьми книжку. Читаючи напам'ять, пе-ревіряй, чи правильно запам'ятав
текст.
7. Відклади підручник, двічі чи тричі продекламуй увесь вірш.
8. Запам'ятай: знання тексту вірша треба довести до автоматизму. Це дасть
змогу зосередитися на виразності читання.
9. Перед уроком уявно продекламуй вірш іще раз.
Як запам’ятати те, що читаєш?
1. Перш за все треба бути максимально спокійним. Інакше
тобі важко буде сконцентруватися. Читай уважно!
2. Читай з олівцем в руках і відзначай важливі положення,
які б ти хотів запам’ятати.
3. Щоб запам’ятати смисл тексту, який здається надто важким, спробуй такий спосіб:
уважно читай кожну фразу і переписуй її на свій манер, у своєму стилі. Якомога
простіше, хай навіть і багатослівно. Під час повторного читання власного тексту
ти з здивуванням з’ясуєш, що смисл тексту не такий складний.
4. Повторення перед сном або зранку відразу після
пробудження є найефективнішим класичним способом запам’ятовування.